۱۰ مدل موی جذاب پسرانه ( بچگانه )

مد, مقالات ویژه

۱. مدل برش خدمه:

برش خدمه ظاهری ساده و کلاسیک است که سبک سازی آن آسان است. درست مانند مدل موی پسرانه بزرگسال آن، کناره ها کوتاه می شوند و موهای بلندتر از آن باقی می مانند. اگر پسر شما به طور طبیعی موهای ضخیمی دارد، نیازی به افزودن هیچ محصولی برای خوب نشان دادن آن نخواهید داشت زیرا موها حجم طبیعی خواهند داشت و به خودی خود آن پایان زیبایی که انتظار دارید بدست می آورند. زمانی که کودک شما می خواهد با پدر یا برادر بزرگش موی مطابقی داشته باشد به دلیل اینکه این مدل مو برای تمام سنین مناسب است، یک گزینه عالی است.

مدل برش خدمه برای کودکان پسر
مدل برش خدمه

۲. مدل برش قطع شده:

برش قطع شده مدل موی منحصر به فردی برای پسران کودک نوپا است. یک کنتراست بزرگ بین اضلاع کوتاه و قسمت فوقانی بلند وجود دارد.  این مدل هم روی موهای صاف و موج دار و هم انواع موهای ضخیم و نازک به خوبی کار می کند. اگر دوست دارید پسر خود را با لباسهای مد پیش رو بپوشانید ، بسیار ایده آل است زیرا این لباس چشم نواز و مد است.

مدل برش قطع شده برای کودکان پسر
مدل برش قطع شده

3. مدل شاهین کوچک:

شاهین کوچک بسیار محبوب برای پسرهای کوچک است. این یک برش ساده و سرگرم کننده است که ترکیبی بین شاهین مصنوعی و یک کوئین است. اگر ترجیح می دهید موهای پسرتان را کوتاه نگه دارید یا مجبورید برای مدرسه یا مهد کودک موهای پسرتان کوتاه باشد شاهین کوچک راهی عالی است. این یک سبک سریع و آسان است که می توانید به راحتی در خانه انجام دهید. به دستتان کمی ژل بزنید و با دست و انگشتان موها را به بالا هدایت کنید و کارتان تمام می شود! این مدل برای پسر بچه ها مانند مدل چتری برای دختر بچه ها جذاب است.

مدل شاهین کوچک برای کودکان پسر
مدل شاهین کوچک

۴. مدل کوئیف:

مدل موی بزرگسالان دیگر که به همان اندازه در کودکان نوپا نیز خوب به نظر می رسد، کوئیف است. این برای پسران کوچکی که معمولاً موهایشان کوتاه است اما می خواهند برای یک مراسم خاص مانند عروسی یا تولد زیبا به نظر برسند ، مناسب است. بهترین حالت آن در موهای صاف و کوتاه شده است. در قسمت جلوی دست خود از کمی ژل یا پوماد استفاده کنید و موها را کمی به بالا و همزمان به چپ یا راست ( بسته به انتخاب خودتان ) ببرید. در همین حال ، طرفین را صاف شانه کنید.

مدل کوئیف برای کودکان پسر
مدل کوئیف

۵. مدل به کنار زدن مو:

به کنار زدن مو متناسب با هر فرم صورت است و دارای حالتی یکپارچه سازی است. در دهه 50 و 60 محبوبیت زیادی داشت و مد بود.، این یک روش صیقلی برای آرایش موهای کودک نوپای شما است. اگر او دارای یک قسمت جانبی عمیق باشد ، بهترین عملکرد را خواهد داشت. با استفاده از یک شانه دندانه ریز و ژل ، موها را از یک طرف به طرف دیگر صاف کنید. این برش برای پسران با موهای صاف و صاف طبیعی ایده آل است ، زیرا این نوع موها حداقل وزن و حجم را دارند.

مدل به کنار زدن مو برای کودکان پسر
مدل به کنار زدن مو

۶. مدل محو شدن پررنگ:

یک مدل تازه برای کودک نوپای شما محو شدن پررنگ است. مد روز و شیک است. چون بسیار کوتاه است ، نگهداری آن بسیار آسان و سبک سازی آن به راحتی انجام می شود. این مسئله برای پسری فعال که دوست ندارد بی حرکت بنشیند ، عالی است. همچنین برای مادران شلوغ و پدرانی که کوتاه مدت هستند بسیار عالی است. شما می توانید از طریق یک آرایشگر این مدل را ایجاد کنید و سپس کناره های کوتاه را در خانه با یک ریش تراش معمولی حفظ کنید.

مدل محو شدن پررنگ برای کودکان پسر
مدل محو شدن پررنگ

۷. مدل موی حاشیه ای:

مدل موی حاشیه ای برداشت مدرن از برش قارچ دهه 80 است. با این حال ، تفاوت های اساسی وجود دارد. بسیار کوتاه تر و لایه لایه تر است. این یک برش عالی برای پسری با موهای صاف است. برش حاشیه ای نیز چند منظوره است زیرا می توانید مقداری محصول به آن اضافه کنید تا به آن بافت و نگرش بیشتری ببخشد.

مدل موی حاشیه ای برای کودکان پسر
مدل موی حاشیه ای

۸. مدل قسمت سخت:

قسمت سخت که به آن قسمت تیغ نیز گفته می شود شامل تراشیدن یک خط تمیز روی قسمتی از مو با استفاده از تیغ یا ماشین مخصوص تراشیدن است. اگر می خواهید به مدل مو کوتاه پسر بچه نوپای خود زیبایی بیشتری ببخشید، مدل قسمت سخت را امتحان کنید. وقتی با یک قسمت جانبی عمیق ترکیب شود بسیار عالی به نظر می رسد.

مدل قسمت سخت برای کودکان پسر
مدل قسمت سخت

۹. مدل فر:

این یک ظاهر زیبا و کلاسیک است که همچنین همه کاره است. می توانید پهلوها را به صورت محو برش داده و یا حتی بر اساس شخصیت و سبک فرزندتان طرح های سرگرم کننده ای را نیز در نظر بگیرید. در حالی که موهای بچه ها به طور کلی نرم و نرم تر از موهای بزرگسالان است ، بافت های فر می توانند خشک شوند. بنابراین برای اینکه فرهای او سالم و مشخص به نظر برسند ، اطمینان حاصل کنید که به طور منظم از روغن های مرطوب کننده مو استفاده می کنید.

مدل فر برای کودکان پسر
مدل فر

۱۰. مدل دم بچه خرگوش:

این مدل با هر مدل لباس  مناسب و متناسب با انواع موهاست. برای داشتن ظاهری جالب و الهام گرفته از وایکینگ ها ، از آرایشگر بخواهید که کناره های آن را کوتاه کند و قسمت مرکزی را برای ایجاد دم بچه خرگوش خیلی بلندتر کوتاه کند.

مدل دم بچه خرگوش برای کودکان پسر
مدل دم بچه خرگوش
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات دیگر