بهترین مدل موی پسرانه در سال 2020

مد

وقتی صحبت از مد می شود اغلب فکر می کنیم مد مغوله ای است که صرفا خانم ها را درگیر می کند و تنها خانم ها به دنبال مدل موهای فر و مدل موهای سلبریتی ها هستند. اما آقایان هم در برخی موارد مایل اند از مد پیروی کنند. یکی از این موارد مدل مو هست که تاثیرزیادی بر ظاهر آقایان دارد. از آقایان خیلی روی مو و مدل موی خود حساس اند و همواره به دنبال بهترین و جدیدترین مدل مو هستند. طبیعتا انتخاب مدل موی مناسب با چهره و نوع مو خیلی اهمیت دارد چرا که هر مدل مویی مناسب هر چهره ای نیست. اما نگران نباشید. شما آقایان انتخاب های محدودی ندارید و طیف زیادی از مدل موی مردانه هست که میتواند ظاهر شما را دگرگون کند. در ادامه چند مدل از بهترین های مدل موی پسرانه و مردانه را معرفی می کنیم، مطمئن هستیم که مدل موی ایده آل شما جایی میان همین مدل هاست . پس برای تنوع ظاهر همیشگی تان، پیروی از مد روز و همچنین در راستای تغییرات مثبت در ظاهرتان این مطلب را از دست ندهید.

کوتاهی مو و مدل مو در سال 2020 برای آقایان جوان

آیا از مدل موی قدیمی و تکراری خود خسته شده اید؟؟؟آیا به دنبال مدل مویی مناسب برای موهایتان می گردید؟آیا دوست دارید ظاهر خود را دگرگون کنید؟؟؟پس با ما همراه باشید

مدل موی پمپادور

یک پمپادور قطع شده در حال حاضر مرسوم و مد روز است. موها در کناره ها کمرنگ می شوند و از بالا بلند و حجیم نگه داشته می شوند. این مدل به جیزی است که علی رغم ملیت برای همه مردان خوب به نظر می رسد. اگر به یک مدل مو نیاز دارید که احساس جدید و جدیدی داشته باشد، pompadour پشت شانه ای که روند رو به بالا دارد گزینه ی خوبی است. وقتی نوبت به مدل موهای مردانه می رسد که به فرم های صورت مانند گرد و مربع، طول می افزاید، این یکی از گزینه های بسیار خوب توصیه شده است.

مدل موی پمپمادور برای صورت های گرد و مربع

تاپ شکننده با محو شدگی متوسط

یکی از بهترین راه ها برای سهولت در اصلاح موهای کم پشت مردان این است که قسمت بالای موهای خود را کمی طولانی تر از حالت معمول برای برش منظم نگه دارید و با پایین آمدن به تدریج طول آن را کاهش دهید. از ژل مو یا اسپری موی مورد علاقه خود استفاده کنید تا حالت موی خود را آن طوری که دوست دارید تغییر دهید.

تاپ شکننده مناسب برای موهای کم پشت

شانه خاکستری با قسمت سخت

مدل موهای پسرانه مدرن همه کاره تر از آن است که تصور شود. اگر سبک های مردانه را که بسیلر پرطرفدار هستند ترجیح می دهید، این مدل را انتخاب کنید. این مدل کوتاهی مو برای مردانی که به دنبال نمایش موهای سفید به روش پیچیده هستند خوب است.

شانه خاکستری مناسب برای اقایانی کوی سفید زیاد دارند

خوشه های شلخته و نا مرتب و کم پشت

با سبک های کم پشت، لازم نیست خیلی جدی عمل کنید، اما نشان دادن کنتراست همیشه خوب است. محو شدن بر روی انواع موها تأثیر می گذارد. موهای بلندتر را به حالت بالا درآورید و انتهای آن را برای این ظاهر خنک و اما در عین حال نرم و راحت مشخص کنید.

خوشه های شلخته و نا مرتب و کم پشت

مقطع مخروطی با ارتفاع اضافه شده

حجم و قد نقش مهمی در مدل موهای فعلی مردان دارد. از برس گرد و سشوار استفاده کنید تا به آن موج های زیبا و شبیه اقیانوس مانند برسید که لبه های کمرنگ آن را نشان می دهد و حال و هوای پانک راک را به شما می دهد.

مقطع مخروطی با ارتفاع اضافه شده

مدل موی محو شونده

کوتاهی موهای کم رنگ شامل تراشیدن نیمه پایینی مو است ، در حالی که موهای رویی مرتب هستند و اصلاح می شوند، اما بلندتر نگه داشته می شوند. شما همچنین می توانید یک مدل موی محو مخروطی کلاسیک انتخاب کنید که کمی بلند تر از حالت معمولی باشد، یا به دنبال یک مدل موی کم رنگ بروید که عملاً کل سر به تدریج کم رنگ بشود ، به جز یک قطعه امضا مانند Mohawk. اگر می خواهید موهای بلند داشته باشید، قبل از این به آرایشگر خود بگویید. در صورتی که به دنبال ظاهری راحت تر هستی ، فقط با محو شدن در کناره ها و آزمایش سبک های پررنگ ، قالب را بشکنید.

مدل موی محو شونده

مدل موی مردانه ی مدرن

پسران بزرگ با این مدل موی کاملا پایدار فوق العاده به نظر می رسند. ترفند این است که تمرکز مساوی را در قسمت بالای سر و موهای صورت ایجاد کنید. مقداری محصول حالت دهنده اضافه کنید تا موهای بالایی را به سمت جلو بچرخانید.

مدل موی مردانه مدرن

مدل موی کوتاهی یک طرفه

مدل موی یک طرفه شبیه به مدل سطح مقطع است، با این تفاوت که فقط یک طرف آن خیلی کوتاه می شود. این مدل مو برای کسانی ایده آل است که نمی خواهند وقت و تلاش زیادی برای ظاهر خود بگذارند. این یک مدل موی نسبتاً معمولی است که با مردانی که موهایی با طول متوسط ​​دارند به خوبی کار می کند و می توان آن را به صورت غیرطبیعی جاروب کرد. بهترین چیز در مورد این است که شما می توانید با جابجایی موها به سمت کنار با زیر برش ، یا به سمت مویی که رشته های بلندتری دارد، متفاوت ظاهر شوید.

مدل موی یک طرفه

مدل موی ترکیبی بلند و کوتاه برای آقایان

بدون استفاده از یک محصول، موها را صاف و نرم نگه دارید. این را می توان با ترکیب طول های مختلف در سبک خود به دست آورد. یک طرف را طولانی نگه دارید و یک طرف برش مخروطی را امتحان کنید. به طرف پایین محو می شود تا جایی که خط گوش با موهای بسیار ظریف صورت ترکیب شود. مردانی که موهایشان ضخیم است و موج کمی دارند با این مدل شیرین بهترین ظاهر را خواهند داشت.

ترکیب موی بلند و کوتاه مناسب برای موهای ضخیم

مدل موی سبک هوشمند

این مدل سبک هوشمندانه موی متناسب با آنچه که به نظر می رسد جدید است. این به این دلیل است که موها فقط از طول بلندتر برخوردار هستند، در حالی که طرفین ترکیبی از برش های کوتاه تر دارند. مدل پسرانه هوشمند بسیار متنوع است و می توان آن را با لوسیون روان کننده، سبک کرد و یا برای ظاهری راحت تر، وحشی و آزاد گذاشت. به خصوص در مردان با فرم های بیضی ، مثلثی یا مربع شکل خوب به نظر می رسد.

مدل موی سبک هوشمند مناسب برای صورت های بیضی،مثلث یا مربعی شکل

مدل موی پشت براق

مدل موی کلاسیک پشت براق ساده، راحت و کاملاً پررنگ است. با کشیدن موها به وسیله قلم مو و حالت دادن به آن با مقداری محصول مو، به راحتی می توانید این ظاهر را بدست آورید. یک نکته مفید کوتاه کردن موها در کناره ها است، در حالی که طول آنها به تدریج به سمت بالا افزایش می یابد. اگر طرفدار ظاهری شیک و کلاسیک هستید این مدل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

مدل موی پشت براق

مدل موی رنگ شده

این یک مدل موی کوتاهی به شمار نمی رود بلکه یک تغییر در ظاهر مو است. در گذشته رنگ مو برای مردان و پسران جوان تابو به شمار می رفت اما امروزه این مورد بسیار عادی است، مردان به دو دلیل موهای خود را رنگ می کنند: یا اینکه می خواهند موهای سفید خود را زیر رنگ پنهان کنند که این کار را با رنگ هایی مثل سیاه و یا قهوه ای تیره انجام می دادند و یا قصد دارند با جسارت هر چه تمام تر تغییری قابل ملاحظه در ظاهر خود ایجاد کنند، در هرصورت اگر تنوع از نوع رنگ مو بخواهید شاید باید یک بار امتحان کنید . برای مثال در تصویر زیر دارای رنگ بلوند پلاتینیوم است.

مدل موی رنگ شده

مدل موی بافت دار برای موهای زیبا

این مدل نرمتر از پومپادور مدرن پر از بافت و حرکت است، مناسب برای آقایانی که به دنبال سبک فعلی با زمان کوتاه طراحی می باشند.

مدل موی بافت دار برای موهای زیبا

مدل موهای مردانه Suave و رمانتیک!!!

یک قسمت جانبی با انعطاف پذیری و امواج متلاطم ظاهری جذاب برای پسران ایجاد می کند. این سبک به خصوص با موهای ضخیم و دارای بافت طبیعی بسیار خوب عمل می کند. شما ممکن است به سادگی از یک موس نگهدارنده متوسط ​​استفاده کنید و موهای خود را به عقب خشک کنید تا همه چیز در جای خود قرار گیرد.

مدل موهای مردانه Suave و رمانتیک!!!

کوتاهی مو برای موهای ضخیم و موجدار

آه، موهای پرپشت برکت یابد!

مردانی که توانایی انجام آن را دارند کاملاً باید این سبک را امتحان کنند. استفاده از بافت طبیعی مو برای ایجاد ارتفاع زیبا در بالا باعث ایجاد ظاهری مد روز و شهری می شود. این مدل مو با حداقل مقدار محصولات عالی کار می کند. اگر موهای ضخیم و موجداری دارید و فکر می کنید مدل موی مناسبی برای موهای شما وجود ندارد به تصویر زیر نگاه کنید و در ظاهر خود کولاک کنید. در ضمن قدر موهای ضخیم خود را بدانید!!!!

کوتاهی مو برای موهای ضخیم و موجدار

مدل موی مردانه طراحی شده

خطوط و طرح های تراشیده شده عناصر اصلی مدل موهای پرطرفدار امروز هستند. آن را با مقداری لباس مانند کاپشن چرمی یا ژاکت جین ست کنید و طلایی شوید.

مدل موی مردانه طراحی شده

حلقه های کاملا آراسته برای آقایان خوشتیپ

مدل موی مدرن برای مردان با بافت طبیعی بسیار زیبا به نظر می رسد. اگرچه روشن کردن سشوار هر چند وقت یک بار می تواند جالب باشد، اما اکثر مردان به ظاهری روزمره نیاز دارند که تعمیر و نگهداری آن راحت باشد. این برش را می توانید با کمی موس یا کرم مرطوب کننده به راحتی مدل دهید.

حلقه های آراسته برای طرفداران مدل موی راحت




امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات دیگر