5 رنگ موی ترند سال 2021 (به همراه عکس)

مد

سال  2021 سال تجدید در صنعیت زیبایی خواهد بود. ما از آرایشگران برتر سوال کردیم که چه رنگ موهایی برای سال جدید داغ است و بهترین رنگ موها را در اینجا بررسی میکنیم.

آبی دودی

الیور آدامز، هنرمند برتر Clairol و هنرمند برجسته Wella Colorcharm ، می گوید که رنگهای دودی در سال 2021 وجود دارد. آدامز می گوید: روند سرگرم کننده و عجیب و غریب رنگ مو را ادامه دهید اما به رنگ های تیز و دودی مانند زغال و آبی ادامه دهید. این ظاهر بهتر با موهای مواج کار می کند، ابعاد ظریف و رنگی را به نمایش می گذارد که بر آنها غلبه نمی کند.

طلایی متالیک

فردریک فکایی، آرایشگر، عاشق طلای متالیک برای سال 2021 است مخصوصاً برای دختران و پسران فرفری. او می گوید که رنگ صورت را گرم می کند و باعث ایجاد حالت پاپ می شود. کمی بور، کمی قرمز، کمی براق با آرایشگر خود در مورد بهترین سایه ای که با رنگ پوست شما سازگار است صحبت کنید.

هایلایت‌های قرمز شرابی

دوستداران شرابی، شادی کنید: رنگ قرمز کامل برای سال 2021 در حال ترند شدن است. آدامز با قرمزهای شنی مانند گیلاس سیاه و مرلو، با اشاره های شرابی وسواس دارد. رنگ موی سرخابی و شرابی برای کشانی که رنگ موی قرمز طبیعی دارند یا سبزه هستند بسیار جذاب است.

بلوند پلاتینیوم

فکایی کسانی را که موهای کوتاه دارند تشویق می کند که در این سال آینده با بلوند پلاتین بازی کنند. این رنگ کلاسیک دخترانه خنک واقعاً هرگز از مد نمی افتد و این یک روش سرگرم کننده برای بازی کردن تارهای موی نقره ای است که ممکن است تصمیم بگیرید نمی خواهید ببینید. لوازم جانبی سرگرم کننده مانند گیره ها و هدبندها می توانند ظاهر را جذاب کنند. بلوند پلاتینی رنگ موی مورد علاقه استالیست ها نیز است.

اسطوخودوس پاستلی

فكایی كمتر از طبیعی بلوند پلاتین، هر كسی را كه احساس جسارت می كند ترغیب می كند با بنفش پاستلی استفاده كند. موهای تازه ، زنانه و کمی پانک، اسطوخودوس یک عامل ظریف است که ویژگی های شما را نرم و سر می کند، به خصوص با پیکسی خوش ساخت.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات دیگر