مشکلات رایج آیفون 11 و نحوه رفع آن‌ها

اپل, تکنولوژی

در حالی که توجه بیشتر ناظران اپل و کاربران آیفون به سری جدید آیفون 12 جلب شده است مشتریانی که آیفون 11 را خریداری کرده اند و هنوز هم صاحب آن هستند منتظرند تا موضوعاتی را که باعث شده تجربه جدید تلفن سال گذشته تا حدودی کمتر شود، جمع بندی کنند. برای دارندگان آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس 2019 بزرگترین مشکلات مربوط به iOS 13 اپل بود.

سخت افزار و نرم افزار جدیدی که تقریباً در همان زمان منتشر می شود، رمزگشایی از کجاست مشکلات را دشوار می کند. بسیاری از مشکلات گزارش شده در iOS 13 وجود داشت که اپل یک سری به روزرسانی ها را برای پاسخگویی به آنها منتشر کرد، امیدوار است که این مشکلات بتوانند مشکلات سخت افزاری را کاهش دهند. در اینجا چند مورد از مشکلات آیفون 11 که تاکنون در هر سه نسخه و برخی نکات در مورد نحوه رفع آنها وجود دارد.

مشکل: نمایشگر

 آیفون 11 پرو و آیفون11 پرو مکس اپل از جمله آیفون هایی هستند که با مشکل نمایشگر روبرو شده اند. یکی از مشتریان سایت MacRumors اینگونه توصیف کرده است: بعد از حدود 3 ثانیه دوباره به حالت عادی چشمک می زند. مدل های آیفون 11 پرو و پرو مکس معمولاً برای این موضوع گزارش می شوند و ممکن است صفحه نمایش OLED تلفن ها مسئول این امر باشد.

راه حل ممکن:

ناظران اشاره کرده اند که نصب iOS 14 می تواند این مشکل را برطرف کند. با این وجود، اگرچه این می تواند یک مشکل نرم افزاری مداوم باشد اما بسیاری از مشتریان متوجه شدند که تصاویر گرفته شده از شیشه سبز رنگ هیچ رنگی ندارند که نشان می دهد این یک مسئله سخت افزاری است. اپل به این مشکل اعتراف کرده و تحت برخی شرایط تعویض نمایشگر را تحت گارانتی تأیید کرده است.

مشکل: شارژ بی سیم

مسائل مربوط به شارژ بی سیم ناکارآمد بسیار گسترده است. برخی از مشتریان دارای شارژرهای بی سیم Qi گزارش می دهند که بعد از قرار دادن مدل های خاص آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس بر روی شارژر، ممکن است آیفون آن را به عنوان شارژر تشخیص دهد اما در واقع شارژ نمی شود و حتی ممکن است داغ شود لمس. در یکی از موضوعات بحث اپل آمده است پرو مکس با دو شارژر مختلف به صورت بی سیم شارژ نمی شود. هر دو شارژر با XS Max قدیمی من خوب کار می کنند. سعی کرد شارژ باتری بهینه را خاموش کند اما هیچ تأثیری نخواهد داشت. فقط با استفاده از کابل شارژ می شود. برخی از دارندگان آیفون 11 گفتند که این اشکال پس از نصب تکرارهای مختلف iOS 13 برای اولین بار ظاهر شد که ممکن است مسئولیت این نرم افزار را بر عهده بگیرد.

راه حل ممکن:

صرف نظر از منشا آن، اگر همچنان مسئله ای است می توانید تلفن خود را با اتصال سیمی شارژ کنید. برای شروع کار حتماً سیستم عامل آیفون خود را با iOS 14 کاملاً پایدار به روز کنید. مانورهای مکانیکی شامل تنظیم مجدد / راه اندازی مجدد خاموش شدن است، که این مسئله برای برخی از افراد حل شد.

  • volume up را فشار دهید و رها کنید.
  • volume down را فشار داده و رها کنید.
  • دکمه روشن / خاموش را نگه دارید و منتظر بمانید تا آرم Apple ظاهر شود.
آیفون 11

مشکل: فعال سازی

مشکلات فعال سازی معمول است وقتی شما سعی می کنید برای اولین بار، بدون توجه به مدل، تلفن جدیدی را راه اندازی کنید و آیفون 11 تفاوتی نداشته باشد.

راه حل های ممکن:

اگر در فعال سازی آیفون 11 مشکلی دارید ابتدا با بررسی صفحه وضعیت سیستم اپل مطمئن شوید که همه سیستم ها فعال و فعال هستند. اگر چیزی به رنگ سبز تغییر نکرده است، صبر کنید تا همه سیستم ها در حال اجرا باشند و دوباره امتحان کنید. اگر سبز است و هنوز هم عملیاتی نیست مطمئن شوید که تلفن شما سیم کارت درج کرده است. اگر می توانید سیم کارت را از تلفن قدیمی خود به تلفن جدید خود تغییر دهید، ابتدا آن را امتحان کنید. در صورت دریافت پیام خطای بدون سیم کارت یا سیم کارت نامعتبر، اپل مراحل زیر را پیشنهاد می کند.

  • اطمینان حاصل کنید که برنامه بی سیم شما عملیاتی است.
  • گوشی خود را به آخرین نسخه iOS به روز کنید و دوباره راه اندازی کنید.
  • به Settings > General > About بروید. اگر به روزرسانی در دسترس باشد ، با فوری مشاهده می کنید که OK یا Update را انتخاب کرده و سپس به روز کنید.
  • سیم کارت خود را از سینی خارج کنید و سپس آن را دوباره قرار دهید. سینی باید به طور ایمن بسته شود. فقط از سینی همراه تلفن فعلی خود استفاده کنید.
  • سیم کارت دیگری را امتحان کنید. می توانید یکی را در خرده فروشی شرکت مخابراتی خود تهیه کنید یا از شرکت مخابراتی خود بخواهید تلفن شما را با کارت دیگری آزمایش کند. در صورت لزوم سیم کارت فعلی خود را با کارت جدید جایگزین کنید.

مشکل: صدا

اگر متوجه شدید که در هر جنبه ای از عملکرد صوتی مشکلی وجود دارد راه حل های مختلفی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

راه حل های ممکن:

  • سیم کارت خود را از تلفن خود خارج کرده و سپس آن را تعویض کنید تا مشکل یک کارت در وضعیت نامناسب حل شود.
  • برای مقایسه کیفیت صدا با یا بدون آن، بلوتوث را خاموش کنید. اگر بهبود یافت، آن را برای تماس های خود متوقف کنید.
  • مطمئن شوید که میکروفن شما تمیز، شفاف و بدون مانع است.
  • اگر مراحل بالا باعث بهبود صدا نمی شود، با راه اندازی مجدد حافظه نهانگاه تلفن خود را پاک کنید.
  • از طریق Reset< General< Settings، تنظیم مجدد کارخانه را سخت انجام دهید. ابتدا از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.
آیفون 11

مشکل: گرم شدن بیش از حد

یک شکایت رایج در مورد دستگاه های مختلف آیفون 11 این است که داغ می شوند. در مورد کاربران در مورد تأثیر طولانی مدت باتری گوشی جدیدشان.

راه حل های ممکن:

این پیشنهادات به شما کمک می کند تا با خیال راحت تلفن داغ را خنک کنید. اگر تلفن شما به طور منظم خیلی سریع گرم می شود، آن را به نزدیکترین فروشگاه Apple خود ببرید یا با پشتیبانی فنی تماس بگیرید.

  • پرونده را خاموش کنید.
  • گوشی خود را از قرار گرفتن در معرض حرارت طولانی مدت دور نگه دارید (به عنوان مثال در اتومبیل گرم).
  • بازی ها، به ویژه بازی های AR می توانند باعث گرم شدن دستگاه شوند.
  • با قرار دادن تلفن برای مدتی در حالت پرواز، سکوت رادیویی را حفظ کنید. در مرکز کنترل، روی نماد هواپیما ضربه بزنید تا تمام سیگنال های GPS، بلوتوث، Wi-Fi و تلفن همراه خاموش شود. یا هرچه بلافاصله به آن نیاز ندارید، خدمات موقعیت مکانی، GPS یا بلوتوث را به صورت جداگانه غیرفعال کنید.
  • صبر کنید تا دستگاه شارژ شود، زیرا این امر می تواند تلفن شما را نیز گرم کند.
  • آیفون را خاموش کرده و یک راه اندازی مجدد سخت را انجام دهید. (دکمه افزایش صدا، سپس دکمه کاهش میزان صدا، سپس دکمه روشن / خاموش را فشار دهید. از شما سوال نمی شود که می خواهید خاموش شوید یا خیر، این کار را می کند).

مشکل: اتصال بلوتوث

کاربران مختلف آیفون 11 از مشکلات اتصال لوازم جانبی خود از طریق بلوتوث خبر داده اند. مشکلات شامل اتصال به طور کلی، اتصال در اتومبیل و برقراری اتصال پس از اتصال اولیه است.

راه حل های ممکن:

اپل چند پیشنهاد برای آزمایش قبل از تماس با پشتیبانی فنی دارد. اما ابتدا مطمئن شوید که iOS جدیدترین نسخه به روزرسانی شده نسخه را دارد. ایده خوبی است که iOS 14 را نصب کنید

  • از دستگاه خود، به Bluetooth < Settings  بروید و مطمئن شوید که بلوتوث روشن است. اگر غیرفعال است و نمی توانید آن را فعال کنید، دستگاه iOS خود را راه اندازی مجدد کنید ، سپس دوباره سعی کنید جفت شوید و متصل شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی و دستگاه بلوتوث شما در نزدیکی یکدیگر قرار دارند.
  • لوازم جانبی بلوتوث خود را خاموش و روشن کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی بلوتوث روشن و کاملاً شارژ شده یا به برق متصل است. اگر لوازم جانبی شما از باتری استفاده می کند ، آنها را باتری های تازه تعویض کنید. اگر در گذشته قادر به اتصال بودید ، لوازم جانبی را جدا کرده و دوباره در حالت کشف قرار دهید. سپس دوباره سعی کنید جفت و وصل شوید.
  • اگر می توانید لوازم جانبی خود را با دستگاههایی غیر از دستگاه iOS خود جفت کنید لوازم جانبی را از سایر دستگاهها جدا کرده و دوباره امتحان کنید.
  • اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد با پشتیبانی فنی Apple تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات دیگر