چه کاری باید انجام دهیم اگر نتوانیم از طریق Wi-Fi به اینترنت وصل شوم یا اینترنت کند است؟

تکنولوژی

اگر برای دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi مشکلی دارید لطفا موارد زیر را امتحان کنید:

اگر هیچ یک از برنامه‌های شما نمی‌توانند به اینترنت متصل شوند یا اینترنت کند است

1 . برای بررسی نرمال بودن اتصال اینترنت از داده‌های تلفن همراه استفاده کنید. اگر اتصال اینترنت با داده‌های تلفن همراه عادی باشد ممکن است مشکلی در شبکه Wi-Fi شما وجود داشته باشد یا دسترسی دستگاه شما به اینترنت توسط روتر شما محدود شده است. لطفاً روتر را مجدداً راه اندازی کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت تنظیمات روتر خود را بررسی کنید یا برای ارائه راهنمایی با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.

2 . اگر از شبکه در حالت Bridge استفاده می کنید به روتر اصلی متصل شوید و بررسی کنید آیا می‌توانید به اینترنت متصل شوید.

3 . اگر از VPN استفاده می کنید، VPN را قطع کرده و دوباره امتحان کنید.

4 . دستگاه خود را دوباره راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت از داده‌های خود پشتیبان تهیه کنید و دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

اگر برنامه‌های خاصی نتوانند به اینترنت متصل شوند یا اینترنت کند است یا فقط به وب سایت‌های خاصی دسترسی ندارید

1 . دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کرده و بررسی کنید که آیا اتصال به اینترنت عادی است.

2 . به Settings > Wireless & networks> Mobile data> Networked apps بروید و بررسی کنید که Mobile data یا Wi-Fi غیرفعال است. اگر چنین است لطفا فعال کنید و دوباره امتحان کنید.

3 . اگر برنامه مدیریت دستگاه شخص ثالث نصب شده است، بررسی کنید آیا دسترسی به اینترنت محدود شده است. در این صورت دسترسی به اینترنت را فعال کنید یا برنامه مدیریت دستگاه شخص ثالث را حذف نصب کنید.

4 . در صورت امکان، از تبلت دیگری برای بررسی اینکه آیا همین برنامه‌ها می توانند به اینترنت متصل شوند استفاده کنید. اگر همین مشکل در دستگاه دیگری رخ دهد، ممکن است مشکلات برنامه سرور با سرور باشد. به دنبال اعلامیه‌های رسمی این برنامه‌ها باشید یا بعداً دوباره از آنها استفاده کنید.

اگر پس از اتصال به شبکه شرکت نمی‌توانید به اینترنت وصل شوید یا اینترنت کند است

1 . برای بررسی اینکه دستگاه شما برای اتصال به اینترنت احراز هویت یا ارتباط لازم است، با سرپرست شبکه خود تماس بگیرید.

2 . اگر محدودیتی در مورد دسترسی به اینترنت وجود دارد بررسی کنید. در این صورت، برای مجوزهای مربوطه درخواست دهید و دوباره امتحان کنید.

3 . اگر تعداد زیادی از کاربران به شبکه شرکت شما متصل باشند، ممکن است اینترنت کند باشد و یا نتوانید به اینترنت وصل شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات دیگر